.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد منتخب بابل از اقدام جدید دولت ؛
کریمی فیروزجایی : سود 12درصدی برای وام 1 میلیونی یارانه بگیران نه‌تنها بی‌عدالتی بلکه سودجویانه است !
شمال نیوز : کریمی فیروزجایی تصریح کرد: رفتار مدیریتی دولت برای مهار کرونا نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم خود را در این صحنه بدون پشتیبان ببینند.....
کریمی فیروزجایی : سود 12درصدی برای وام 1 میلیونی یارانه بگیران نه‌تنها بی‌عدالتی بلکه سودجویانه است !

شمال نیوز: منتخب مردم بابل در مجلس شورای اسلامی یازدهم از عدم‌اجرای سیاست حمایتی یکسان و عادلانه دولت در قبال قشر آسیب‌پذیر و کم‌توان مالی در دوره کرونا انتقاد کرد.

به گزارش شمال نیوز، علی کریمی فیروزجایی در گفتگویی با ناچیزدانستن اختصاص وام یک‌میلیون‌تومانی به یارانه‌بگیران، اظهار داشت: منابع یارانه‌ها از محل افزایش حامل‌های انرژی تأمین می‌شود و وام تصویبی نیز از محل پولهایی است که مردم به دولت بازمی‌گردانند.

وی افزود: در شرایطی که دولت از محل اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها درآمدزایی دارد، تعیین نرخ سود 12درصدی برای پرداخت وام از این محل نه‌تنها بی‌عدالتی بلکه سودجویانه است.

منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم شورای اسلامی، ضرورت تجدیدنظر دولت در این تصمیم را به‌دلیل نادرستی و ناعادلانه بودن آن خواستار شد و افزود: دولت می‌تواند با پرداخت یک‌جای یارانه‌های چندماهه به مردم از آنان در برابر آسیب‌های ناشی از کرونا حمایت کند.

کریمی فیروزجایی تصریح کرد: رفتار مدیریتی دولت برای مهار کرونا نباید به‌گونه‌ای باشد که مردم خود را در این صحنه بدون پشتیبان ببینند.

‏وی از عدم اتخاذ سیاست کنترلی شدید برای مقابله اثربخش با شیوع گسترده این ویروس انتقاد و اضافه کرد: سیاست سفت‌کن و شل‌کن در برابر این ویروس مرگبار به هدررفت بیشتر عمر، وقت و سرمایه ملی منجر می‌شود و امیدها برای ریشه‌کنی زودهنگام بیماری کرونا را به یأس تبدیل خواهد کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 فروردين 1399
بنویسید شمال نیوز
بخوانید کریمی نیوز
شمس ................... 26 فروردين 1399
این آقای منتخب همین الان ساز مخالفت با دولت کوک کرده داداش شما موافق باشی بیشنر به نفع مردم بندپی هست مثل جناب آقای نیاز محجوب باش.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.088 seconds.